Typ od torów | bestiaheniu.bikestats.pl

Środa, 26 marca 2014 Kategoria Łańcuch

Typ od torów

Szosowy rower taki szybki! Też lubię wyprzedzać tramwaje. Lale ze środka oglądają, typy zazdroszczą mojej nogi zza szyby, dziewiątka taka wolna. +100 do stylu i miejskiej aparycji.
Tyle, że ja jadę obok tej dziewiątki (tramwaju) po asfalcie na Waszyngtona, a dziewiątka po swoim torze.

Jeszcze raz ktoś mi powie, że psychotesty zezwalające na jazdę rowerem są zbyteczne, albo bycie miejsko-rowerowym hipsterem jest spoko, to śmiechnę. Bardzo.
Pan tramwajarz (który jest mistrzem w swojej profesji) nagrał filmik potwierdzający moją teorię, że od hipsterów na starych, szosowych ramach z Niemiec trzeba trzymać się na odległość kilku kilometrów. Dla ogólnego dobra społeczeństwa.

Refleks kierownika level over 9000. Potem się dziwimy, dlaczego kierowcy uważają nas, kolarzy, za zagrożenie na trasie.

• Sprzęt Peugeot Carbolite 103

A może Łodzi? Nie pamiętam...
yurek55
- 06:41 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj
Gdyby mu po tym rowerze przejechał, to by debil parę dni nie jeździł, zanim by se wyszykował następny. I to już by była jakaś korzyść dla miasta Krakowa
- 06:40 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj
Gościu jest już sławnym debilem. Wszystkie telewizje nad Wisłą to pokazały.
Tomq74
- 13:45 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj
Gdybyś robił psychotesty to zdałoby 20% osób. Większość nie powinna dostać roweru pod dupę.

Tu nie chodzi o to, czy ten chłopaczek byl miejsko-rowerowym hipsterem czy czymś innym, bo takie akcje widziałem niezależnie od ubioru (tyle, że nie z wywrotką). I hipsterzy, i szosowcy, i chłopcy w bluzach Mazovia MTB. Na głupotę nie ma lekarstwa.
Hipek
- 05:19 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dykow