Łańcuch, strona 1 | bestiaheniu.bikestats.pl
Tekst alternatywny

Informacje

2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl
2012 button stats bikestats.pl

Moje kozy

Szukaj

Mistrzowie

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy bestiaheniu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Wpisy archiwalne w kategorii

Łańcuch

Dystans całkowity:11465.04 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:465:44
Średnia prędkość:24.62 km/h
Maksymalna prędkość:77.50 km/h
Suma podjazdów:15429 m
Suma kalorii:72393 kcal
Liczba aktywności:227
Średnio na aktywność:50.51 km i 2h 03m
Więcej statystyk

Sobota, 18 października 2014 Kategoria Łańcuch, Trening > 20 kmph i < 24kmph

Kiedyś trzeba odpocząć

Czy ktoś może mi wytłumaczyć, w jaki sposób, po tygodniowej przerwie od roweru, z łańcuchem tak rozciągniętym, że z powodzeniem można by go rozdzielić na dwa rowery, pobiłem swój czas aż na siedmiu stravowych segmentach?



  • DST 26.90km
  • Czas 01:11
  • VAVG 22.73km/h
  • VMAX 45.00km/h
  • Kalorie 533kcal
  • Podjazdy 93m
  • Sprzęt Peugeot Carbolite 103

Sobota, 11 października 2014 Kategoria Lameriada, Łańcuch, Trening > 20 kmph i < 24kmph

Jednak żyję

Nie ma mnie, bo znalazłem sobie porządną pracę, więc na kolarstwo nie mam nawet chwili. To dość dziwne, bo poszedłem do roboty, żeby uzbierać sobie na ludzki rower, na którym w sumie nie będę miał kiedy jeździć. Dziwne te życie.




  • DST 39.60km
  • Czas 02:00
  • VAVG 19.80km/h
  • VMAX 53.00km/h
  • Kalorie 1193kcal
  • Podjazdy 113m
  • Sprzęt Peugeot Carbolite 103

Czwartek, 9 października 2014 Kategoria >24kmph, Łańcuch, Lameriada

Świętokrzyski ból dupy

Metro prawie pobudowane, ulice pootwierane. W internetach wiele jest opinii na temat nowo oddanej do użytku Świętokrzyskiej. Mi tam się nawet podobała, ładna taka, granitowa. Podobała mi się dopóki nie przejechałem nią rowerem. Dziwię się, że ludzie przejmują się jakimiś drzewkami w donicach, skoro ciąg rowerowy wytyczony na tej ulicy to bubel jakich mało. 



Pokusiłem się o listę błędów jakie popełnili warszawscy planiści, czy kto tam ten idiotyzm projektował.
1. Na północnej stronie Świętokrzyskiej, na każdym przejeździe przez jezdnie są rowki melioracyjne, tak ostre, że na oponach szosowych trzeba hamować prawie do zera, żeby bezpiecznie je przejechać. Serio, wolę już jechać ulicą. Na wysokie krawężniki zwrócił również uwagę pełnomocnik rowerowy ratusza (nawet nie wiedziałem, że taki ktoś istnieje) i będą je wygładzać. Pytanie kiedy i czy nie można było tego zrobić od razu? 

2. Na południowej stronie wytyczony jest pas rowerowy. Niby wszystko spoko, tylko po co oddzielna sygnalizacja świetlna dla rowerzystów? Już raz przejechałem na czerwonym, bo "normalne" światła świeciły na zielono, malutki rowerek zaraz obok był już czerwony, o czym nie wiedziałem. Wprowadza to niepotrzebny zamęt... no i po co to w ogóle?

3. Prawie się zabiłem, bo urwali kawałek asfaltu na DDR. Nowo wylana ścieżka, wszystko fajnie, nagle asfalt się urywa. Żadnego znaku, że jakiś remont, czy coś, kompletnie nic. Dziura w DDR wycięta na jakieś 3-4 metry. Nie ma to jak kuć ciepły jeszcze asfalt. 



Zastanawia mnie jeszcze kwestia farby na wytyczonym pasie rowerowym. Czy ona czasem nie będzie fatalnie śliska po opadach deszczu? Jeśli tak, to problem i tak tylko tymczasowy, bo farba już zaczyna się ścierać. 


  • DST 43.45km
  • Czas 01:56
  • VAVG 22.47km/h
  • VMAX 50.00km/h
  • Temperatura 20.0°C
  • Kalorie 981kcal
  • Podjazdy 312m
  • Sprzęt Peugeot Carbolite 103

Piątek, 3 października 2014 Kategoria Lameriada, Łańcuch, Trening > 20 kmph i < 24kmph

Bardzo ważna misja

Żyję dla tak ważnych misji, nadają mi sens, to dla nich wstaję codziennie rano. 

Lejek nie mógł pozostać niedostarczony.

Wtorek, 30 września 2014 Kategoria Łańcuch, Dystansówki > 50 km, >24kmph

Mocny test dętki podejście pierwsze


Dętka za 5,50 PLN, jak do tej pory, spoko trzyma powietrze, tylko z przyzwyczajenia dopompowuję ją do pożądanego ciśnienia co cztery dni o pół bara. Normalna dętka, nie czuje się, że jej koszt to równowartość raptem dwóch piwek.

Ktoś ostatnio skomentował mój wpis, że on to by się bał na takich jeździć, ta niepewność, czy dętka nie zawiedzie. Postanowiłem więc ostatecznie rozstrzygnąć kwestię dętkową. Jeździłem już na CST, Continentalach i Vittoriach Ultralite. Pierwsze dwie całkiem spoko, no normalne dętki. Najgorszemu wrogowi nie polecam jednak dętek Superlight, Ultralite i innych tego typu. Są one lżejsze od zwykłych o średnio 50 gramów i, co za tym idzie, o wiele droższe. Oszczędność 50 gramów na wadze przy mojej stalowej ramie to dość śmieszna sprawa, a jednak skusiłem się (w końcu najszybsze dętki). I tak po tygodniu, dętka pro superultralight była usiana łatkami. No, łapią nieszczelności jak szalone. 

CST i Conti Race to mniej więcej ta sama półka cenowa. Normalne dętki. Spełniają swoją funkcję, więc nie ma co się o nich więcej rozwodzić. Wyglądają tak samo, wentyl, 700x23c, kolor czarny. 


Dętki to chyba najczęściej zmieniana część roweru (nie tyczy się kilku osób), więc czemu by na nich nie przyoszczędzić kilka drobnych? Kumpel namówił mnie na dętkę z Decathlonu za śmiesznie niską cenę. I trafił w dziesiątkę.

Dla pewności, od dwóch dni jeżdżę po najcięższych szutrach i... dętka jak trzymała te 8,5 bara, tak trzyma. Conti, którego mam założonego na tylnym kole już puszcza ciśnienie i następnego dnia koło trzeba pompować. Jutro przetestuję tę dekatlonówkę po leśnych duktach. Jeśli dętka przejdzie ten test na dziurawych jak ser oponach szosowych, to będę mógł ją Wam polecić z czystym sumieniem. 

  • DST 58.25km
  • Czas 02:12
  • VAVG 26.48km/h
  • VMAX 51.00km/h
  • Kalorie 1065kcal
  • Podjazdy 89m
  • Sprzęt Peugeot Carbolite 103

Sobota, 27 września 2014 Kategoria Łańcuch, Lameriada, Dystansówki > 50 km, >24kmph

Super nowa droga dla rowerów ekstra



Jak to świetnie, że podczas rewitalizacji starych dróg pomyślano również o rowerzystach! Dzięki nowo wytyczonej DDR mogłem uciec od tak bardzo wzmożonego ruchu ulicznego (3 samochody na krzyż) i pojechać w spokoju po gładkim asfalcie ścieżki rowerowej całe 20, 30 (?) metrów!  To chyba stąd się biorą te statystyki władz miasta "w tym roku wybudowaliśmy w naszym mieście 25 tys km nowych dróg dla rowerów".

Gdy tylko mignęły mi te dwa znaki oznaczające początek i za chwilę koniec drogi pieszo-rowerowej, od razu zawróciłem, by się upewnić, czy czasem zmysły mnie nie oszukały. Ścieżka dla rowerów o długości max 50 metrów, która kończy się w piachu, wytyczona przy ulicy z niemalże zerowym ruchem, a zaprojektowana tak wspaniale, że planiści zdołali wcisnąć na nią obowiązkową studzienkę kanalizacyjną. W tym kraju nigdy nie będzie dobrze. 


  • DST 58.00km
  • Czas 02:13
  • VAVG 26.17km/h
  • VMAX 49.00km/h
  • Temperatura 20.0°C
  • Kalorie 1212kcal
  • Podjazdy 160m
  • Sprzęt Peugeot Carbolite 103

Niedziela, 21 września 2014 Kategoria >24kmph, Lameriada, Łańcuch

Akolarskie Bieszczady



Nastał ten moment, kiedy dziewczyna wyciągnęła mnie na wakacje. Bez roweru. Z buta zdobyłem kilka górek, cyknąłem kilka zdjęć, w kolanach mam uczucie jakby piachu nasypał. Łezka w oku się kręci, że nie przejechałem żadnej bieszczadzkiej szosy. 



Byłem, zwiedziłem. Nie wiem tylko jak ludziom może się podobać te całe łażenie po górach, skoro są na świecie takie maszyny jak rowery szosowe. Nigdy więcej nie pokażę się na południu bez roweru, tak sobie obiecałem. 

PS. Dętka nadal ładnie trzyma.
  • DST 41.84km
  • Czas 01:44
  • VAVG 24.14km/h
  • VMAX 49.00km/h
  • Kalorie 862kcal
  • Podjazdy 325m
  • Sprzęt Peugeot Carbolite 103

Sobota, 20 września 2014 Kategoria >24kmph, Łańcuch

Też Agrykola

  • DST 41.52km
  • Czas 01:41
  • VAVG 24.67km/h
  • VMAX 54.00km/h
  • Kalorie 862kcal
  • Podjazdy 325m
  • Sprzęt Peugeot Carbolite 103

Piątek, 19 września 2014 Kategoria >24kmph, Łańcuch

Agrykola 1.01

  • DST 35.09km
  • Czas 01:25
  • VAVG 24.77km/h
  • VMAX 52.00km/h
  • Kalorie 784kcal
  • Podjazdy 263m
  • Sprzęt Peugeot Carbolite 103

Środa, 17 września 2014 Kategoria Łańcuch, Trening > 20 kmph i < 24kmph

Dzień kolarstwa w Eurosporcie



Dobra wymówka, żeby zostać w domu. 
  • DST 31.13km
  • Czas 01:19
  • VAVG 23.64km/h
  • VMAX 51.00km/h
  • Kalorie 668kcal
  • Podjazdy 201m
  • Sprzęt Peugeot Carbolite 103




stat4u