Test dętki za mniej niż 6 PLN | bestiaheniu.bikestats.pl

Wtorek, 16 września 2014 Kategoria >24kmph, Łańcuch

Test dętki za mniej niż 6 PLN

Zazwyczaj jeździłem na Continentalach Race 28. Dętka jak dętka, trzyma ciśnienie, ma wentyl, cena "w miarę", kolor czarny. Kumpel zachwalał sobie jednak inny model. Też ma wentyl i też jest z gumy. Jednym z atutów tego modelu to cena. 5.50 Polskich Nowych.

Skusiłem się. Pozytywnym zaskoczeniem był fakt, że dało się ją napompować do 8,5 bara i nie wybuchła... chociaż w sumie to zdziwiłem się, że w ogóle dała się napompować. Pierwszy minus jaki znalazłem, to brak gwintowanego wentyla. Trzeba się nieźle natrudzić, żeby wystawał z obręczy pod kątem prostym.

Zamiast jednej dętki Contiego zakupiłem sobie cztery polecane przez kumpla... i nawet na piwo zostało. Zobaczymy ile ze mną przejadą.

Trudno żebym zamieszczał tutaj zdjęcie zwiniętej dętki, więc wrzucam swojego kota zachwyconego funkcjonalnością nowego szpeju.

• Sprzęt Peugeot Carbolite 103

Dokładnie tak. Opona to podstawa. Ja już ten temat przerobiłem sto razy i wiem ze liczą się tylko opony z wtopionymi wkładkami antyprzebiciowymi. Standardowa wkładka kevlarowa i oplot 50+ wystarcza na szosę a do tego dodatkowa wkładka antyprzebiciowa na teren i jeździmy bez stresu.
- 13:10 czwartek, 25 września 2014 | linkuj
dętka dętką - ale jakość opony też jest ważna....
Katana1978
- 20:54 środa, 24 września 2014 | linkuj
A ja jeżdżę na takich za 30pln+ do DH bo maja grubszą ściankę i wytrzymują duuuużo więcej. Jestem bardzo zadowolony i w życiu nie założyłbym takiej za 6pln na maraton.... choć czasami i te kapcia potrafią złapać ( sezon 2014- 1 kapeć rozszczelnienie) i odpukać aby nie zapeszyć....
- 20:28 wtorek, 23 września 2014 | linkuj
A potrafi tyle wytrzymać ?
birdas
- 17:50 wtorek, 23 września 2014 | linkuj
Może i tak, ale jak taka dętka potrafi wytrzymać tyle samo co taka za >20zł, to czasem warto rozważyć sprawdzenie takiego produktu :)
luke1
- 13:29 wtorek, 23 września 2014 | linkuj
Kurde ... to trzeba lubić takie wyzwania: "wrócę na rowerze czy może pieszo". Albo "przebije się dzisiaj ... czy nie przebije". A może: "pociągnie łącznie 5 treningów czy nie". Kiedyś człowiek jednak dochodzi do wniosku, że ważniejsza jest dla niego bezawaryjność niż oszczędność kilku PLNów. Czas jest dzisiaj znacznie cenniejszy.
birdas
- 19:37 poniedziałek, 22 września 2014 | linkuj
To wlasnie o tych mowa, ja polecam :p
luke1
- 19:43 niedziela, 21 września 2014 | linkuj
Ją mam w szosie detki z decathlonu po14,99 za dwie i w życiu bym drogich nie kupi
Ksiegowy
- 12:52 niedziela, 21 września 2014 | linkuj
Faktycznie...jak ma wentyl i nie wybuchła to jest zajebiście :)
- 10:12 niedziela, 21 września 2014 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wczet