Maszyna ma być czysta | bestiaheniu.bikestats.pl

Wtorek, 21 maja 2013 Kategoria >24kmph, Dystansówki > 50 km

Maszyna ma być czysta

Zawsze. Wczoraj wyleciałem jeszcze o mokrych asfaltach, więc zaprószyło mi cały rower błotem. Dziś wystarczyło 15 min, żeby doprowadzić rower do jako takiej czystości.

Już czysto:

Ubłocone dobrze wyglądają tylko land rovery i inne jeepy i to gdzieś na trasie po Mazurach. Kolarzówa ma być czysta.
Nie, uwalony mtb w słoneczny dzień też wygląda jak gruchot.
Tak, szprychy i obręcze też. Dlaczego? Wystarczy poczekać, aż wyjdzie słońce, to odpowiedź sama się pojawi ;)
----
Blog dostał nowe logo.

Dlatego warto chociaż piach strzepać z ramy jadąc rano na bajabongo :)
Niestety z czyszczeniem napędu to mam problem. Po pierwsze mi się nie chce, a po drugie to nie mam klucza żeby zdjąć wolnobieg. Tj. mam ściągacz do wolnobiegu i kasety, ale akurat mój jest tak starej daty, że takiego klucza nie znajdziesz. Jak zajeżdżę skurczysyna to zmieniam koła.
bestiaheniu
- 23:50 środa, 22 maja 2013 | linkuj
Ja tez tak mam że staram się pucować maszynę przed jazdą a po każdym maratonie rozbieram na kawałeczki. Zajmuje to sporo czasu bo łańcuch i kaseta też wymagają bieżącej czułości. Po latach człowiek popada w lekką paranoje pod względem czystości i gładkości pracy napędu...no ale przyjemność z jazdy bezcenna...tak samo jak uwalenie się w błocie na wyścigu ;)
Tomq74
- 20:31 środa, 22 maja 2013 | linkuj
Trzeba myć, stylówa musi być utrzymana.
bestiaheniu
- 16:04 środa, 22 maja 2013 | linkuj
Ja często jeżdżę brudnym :)
birdas
- 08:42 środa, 22 maja 2013 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iaski