Poniedziałek, 30 września 2013
Kategoria Trening > 20 kmph i < 24kmph, Krótkie < 15 km
bestiaheniu i mtb odcinek 3 ostatni
Nowa ośka, osieńka już zamontowana w moim przedpotopowym kole. Dętka załatana, nic tylko jeździć.
Jutro ponownie wkraczam do akcji!
***Nudne technikalia***
Ośkę trzeba było przycinać, bo mojego rozmiaru już niestety nie produkują. Na nst. sezon trzeba będzie sprawić sobie nowe koła (mam nadzieję, że rozmiar piór będzie pasował :)), bo gościu w serwisie godzinę próbował dopasować tę oś. Efekt końcowy wspaniały. Wszystko ładnie przesmarowane i wyczyszczone, koło po zakręceniu do tej pory się jeszcze nie zatrzymało.
Jak stałem godzinę w sklepie i czekałem, aż magik dokończy dzieła, to oddałem się pewnej refleksji. Czy ktoś mi może wytłumaczyć, dlaczego np. klocki hamulcowe MTB kosztują ~15 zeta, a klocki hamulcowe road już 55?
To samo zauważyłem z spd. Zwykłe, najprostsze Shimano na mtb to ~90PLN. Zwykłe, najprostsze Shimano SL (na szosę) to 125PLN. Gdzie tu logika?
To jawna dyskryminacja.
Jutro ponownie wkraczam do akcji!
***Nudne technikalia***
Ośkę trzeba było przycinać, bo mojego rozmiaru już niestety nie produkują. Na nst. sezon trzeba będzie sprawić sobie nowe koła (mam nadzieję, że rozmiar piór będzie pasował :)), bo gościu w serwisie godzinę próbował dopasować tę oś. Efekt końcowy wspaniały. Wszystko ładnie przesmarowane i wyczyszczone, koło po zakręceniu do tej pory się jeszcze nie zatrzymało.
Jak stałem godzinę w sklepie i czekałem, aż magik dokończy dzieła, to oddałem się pewnej refleksji. Czy ktoś mi może wytłumaczyć, dlaczego np. klocki hamulcowe MTB kosztują ~15 zeta, a klocki hamulcowe road już 55?
To samo zauważyłem z spd. Zwykłe, najprostsze Shimano na mtb to ~90PLN. Zwykłe, najprostsze Shimano SL (na szosę) to 125PLN. Gdzie tu logika?
To jawna dyskryminacja.
- DST 10.81km
- Czas 00:34
- VAVG 19.08km/h
- VMAX 29.00km/h
- Sprzęt Shrott Cascade
Komentarze
Za ceną idzie często jakość. Te tanie klocki albo po jednym zjeździe w lesie się wytrą, albo z kolei nie będą hamowały. Te droższe są już najczęściej z innego materiału, a i skuteczność hamowania mają inną. W pozostałych komponentach wchodzi w grę jeszcze waga - czym coś jest lżejsze tym jest droższe.
birdas - 06:04 wtorek, 1 października 2013 | linkuj
Komentuj