Przydatność do mocy SH R078 | bestiaheniu.bikestats.pl

Poniedziałek, 14 października 2013 Kategoria >24kmph, Dystansówki > 50 km, Łańcuch, Pro

Przydatność do mocy SH R078

Dziś zająłem się punktem pierwszym i drugim. No może też trochę trzecim ;)

Nie ubierając zbytnio w ładne słowa, ujechałem 39 km w czasie 1:16 co daje 30,9 km/h średniej. Porównując do do moich ostatnich osiągów jest to absolutny złoty medal, uścisk dłoni prezesa i wygrana w postaci 20% zniżki do serwisu. Ostatnią podobną czasówkę ujechałem tutaj.
Po 39 km miałem jeszcze chwilę czasu, ale nie chciałem się zakatować. Pojechałem więc sobie bajabongo na Agrykolę. Śmignąłem 4 podjazdy i bajabongiem wróciłem na bazę. Po tych 166 km, które ujechałem w SPD mogę powiedzieć, że jestem zachwycony uczuciem jedności z maszyną. Pewnie kręcę, gdy stoję w pedałach, a gdy chce się wypiąć, robię to odruchowo. Blok wyczułem po około 50 km i już nie muszę przepraszać kierowców, kiedy muszą czekać za mną, aż się łaskawie wepnę ;). Kładę stopę na pedał, klik, i jazda.
No i 0 gleb na trasie, to też ciekawe.

Jeszcze coś, co mnie zaciekawiło, to wentylacja tych butów. Wieje w nich, jakbym jechał w samych skarpetach.

Tak to u mnie dzisiaj wyglądało:

Ta.. raczej owiew nie będę sobie sprawiać, bo po ostatniej zimie Peżotello był do gruntownego remontu, więc w tym "sezonie" zimowym go oszczędzę. Zagadam z mamą o wypożyczenie Shrotta Cascade i będę śmigać na platformach, tj. śmigać... driftować bardziej po śniegu i lodzie ;)
- 22:36 wtorek, 22 października 2013 | linkuj
Owiewy he he dobre :) ale faktycznie też się przydają. Powinieneś mięć ful serwis czyli letnie, przeciwdeszczowe i zimowe.
Tomq74
- 01:38 środa, 16 października 2013 | linkuj
Dzięki za info i za zwrócenie uwagi na prawidłową nazwę. Nie wygłupię się przynajmniej nazywając owiewy, ochraniaczami. ;)
yurek55
- 14:15 wtorek, 15 października 2013 | linkuj
Pewka, że ja ;)
I dobrze rozpoznajesz Passo di Agricola.
- 14:11 wtorek, 15 października 2013 | linkuj
To ty bestio na tym zdjęciu? bo rozpoznaję okolice agrykoli ;-)
marek
- 14:00 wtorek, 15 października 2013 | linkuj
ciąg dlaszy yurek55: Takie coś, to takie ochraniacze na buty klik foto, tylko w żadnym wypadku nie mów, że to są ochraniacze. Owiewy ;)
- 22:34 poniedziałek, 14 października 2013 | linkuj
Dzieki, Jurku. A torebek... to raczej nie bede zakladać. Od tego sa owiewy. Na razie lekkie zabrudzenia schodzą po przetarciu palcem. Owiewy hamują brud i zamykają wentylację buta :), no i ładnie wyglądają. Są też bardziej aero, ale to tylko ułamek wykorzystywany do jazdy TT.
- 21:38 poniedziałek, 14 października 2013 | linkuj
No to zimą jakieś torebki foliowe chyba będziesz zakładał na nogi? A tak w ogóle, to pięknie.
yurek55
- 20:19 poniedziałek, 14 października 2013 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zycie