Fascynująca wycieczka tramwajem | bestiaheniu.bikestats.pl

Sobota, 26 października 2013 Kategoria >24kmph, Lameriada, Łańcuch

Fascynująca wycieczka tramwajem

Urwało mi łańcuch jak startowałem ze świateł. Na te 5 km szykowałem się łącznie trzy godziny. Pozdrawiam.
A, no i po powrocie skułem łańcuch ponownie, ale niedokładnie i porwałem go po następnych 200 metrach. Doszedłem do wniosku, że na dzień dzisiejszy pi$%#@#$ rower i usiadłem do kompa :D

Masz nogę, nie ma co. Możesz tylko jak Gustlik przt wyżymaniu ubrania, powiedzieć: - "słabizno tako"
yurek55
- 18:03 niedziela, 27 października 2013 | linkuj
O to pobiłeś mój rekord.Ja też jechałem tramwajem wtedy od Ciebie.Co mi dętka się przedziurawiła.Masz szczęście,że masz blisko tramwaje.A właśnie miałem pisać do Ciebie czy przypadkiem nie idziesz na rower.Dzisiaj pod samem w Konstancinie było 70 rowerzystów jestem w szoku.To jednak dobrze,że nie napisałem.
Biker1990
- 16:30 niedziela, 27 października 2013 | linkuj
Bo łańcucha się nie skuwa tylko zapina zapinką!
Tomq74
- 15:07 niedziela, 27 października 2013 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aktor