Warszawski welodrom | bestiaheniu.bikestats.pl

Piątek, 21 marca 2014 Kategoria >24kmph, Łańcuch

Warszawski welodrom

©Alfer

Tak wygląda KS Orzeł. Wyzwanie dla niejednego miłośnika MTB. Nawierzchnia wyłożona sosną syberyjską imitującą leśne dukty, skruszony beton idealnie odwzorowuje warunki, jakie panują na szutrowych drogach. Posadzono nawet krzaki, by stworzyć symulację warunków leśnego treningu MTB.
Stan nędzy i rozpaczy.. w sumie, tak jak cała promocja kolarstwa w Polsce.

A tak wygląda Stadion Narodowy, na którym polscy wspaniali sportowcy nie potrafią kopnąć piłką do bramki. Koszt budowy to 1 976 061 375 PLN. Te wszystkie grube monety, tylko po to, by polscy wspaniali piłkarze nie wygrali na tym obiekcie żadnego meczu. Jeśli coś wygrali, to poprawcie mnie. Bądź, co bądź, sportowcy z nich żadni (sorry Marta).

Jest jednak jeden szczegół... szczegół, który sprawia, że stadion zaczął mi się wybitnie podobać. Bardzo ładna architektura i w ogóle. Oto i on:

Dookoła stadionu jest pierścień pięknego asfaltu, na tyle szeroki, że mieszczą się i turyści, rolkarze i inna tam gimbaza na deskorolkach. Pierścień ma równo 1km. Już zrobiłem segment na stravie. Także, sory, ale bestiaheniu przejmuje ten obiekt piłkarzynom i robi sobie z tego tor do bicia rekordów. Zresztą nie tylko ja, bo na segmencie już kilka osób się pojawiło.
Kolarze anektują Narodowy!
W sumie to łyżwiarze byli pierwsi..