Nocny Powsin - Powiśle | bestiaheniu.bikestats.pl

Niedziela, 26 maja 2013 Kategoria >24kmph

Nocny Powsin - Powiśle

Na jazdę czas dopiero znalazłem o 21. Mamie trzeba było rower przygotować, bo zaczyna jutro swój sezon, a rano to odpoczywałem po meczu :D.
Zaczynam doceniać jazdę w nocy. Praktycznie zerowy wiatr, zero samochodów, zero trzepaków. Pięknie, trasa moja.

Foto z zamglonego Powsina:

Przed wyjściem termometr wskazywał 9 stopni, zimno... ale zaraz zaraz, jeździłem przecież w o wiele niższych temperaturach. Ubrałem się odpowiednio i w drogę, bo żeby jeździć to trzeba jeździć. Noga musi być na Mazury i Karkonosze.
A jutro urodziny bestiahenia :). Spróbuję jakiś ładny dystans capnąć. O ile znowu nie wstanę o 13...

W nocy w Kabackim jest pierwszorzędnie, trzeba tylko uważać na biegaczy, nie wszyscy mają tylne światełka ;)
surf-removed
- 10:10 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj
Ja już też wystarczająco nażarłem się wczoraj błota więc teraz konfig szosowy przez 3 tygodnie...
Tomq74
- 09:41 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj
Urodziny obchodzi bestiaheniu jako blog :), ale dziękuję za życzenia.
A co do wycieczek w nocy po lasach to takie uskuteczniałem w tę zimę. Wolę jednak asfalty w dzień :)
bestiaheniu
- 22:39 niedziela, 26 maja 2013 | linkuj
Jak chcesz przeżyć zajebisty klimat to jedź nocą do lasu. 2-3 dobre lampy przednie wystarczą i można jechać bez strachu o dzwon z sosną . Znam to z autopsji i polecam a w szczególności w czerwcu jak świetliki latają. Mogę nawet zaryzykować stwierdzenie że szybkie zjazdy w lesie nocą są lepsze jak sex ;) (jak znasz trasę oczywiście). Z okazji urodzin życzę zdrowia i niech moc będzie z Tobą (w nogach)
Tomq74
- 22:34 niedziela, 26 maja 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oispi