Ośka Warszawa | bestiaheniu.bikestats.pl

Czwartek, 27 czerwca 2013 Kategoria >24kmph, Dystansówki > 50 km, Łańcuch, Grupą

Ośka Warszawa

Super atmosfera, super ludzie :)
Oczywiście zdarzały się wypadki gburów i bufonów, no ale jakbym sam jeździł na specialized tarmac pro coś tam to też bym się "sadził" :D

Sam długo się dygałem, żeby pójść na pierwszą moją Ośkę, a to czy średnia będzie do ujechania, a to czy mój rower da radę.
Trzeba zwyczajnie uwierzyć w siebie i iść, najwyżej zerwą Cię z koła na pierwszym kilometrze, ale jak nie spróbujesz to tego się nie dowiesz.
Moja taczka musiała nieziemsko wyglądać w grupie EuroPRO rowerów. Ale serio, takie maszyny co tam jechały to można zobaczyć chyba tylko w google.
Na początku średnia peletonu była gdzieś koło 35km/h. Dla mnie akurat, szczególnie, że w grupie to jedzie się zupełnie inaczej niż solo. Niestety, po pierwszym zakręcie czołówka narzuciła dość poważne tempo 45km/h i tak trzymali. Skubani gadali między sobą jakby nigdy nic o najnowszych grupach Campagnolo i kto ostatnio został przyłapany na EPO, a ja leciałem z jęzorem wywalonym na wierzchu.
Popełniłem kilka kardynalnych błędów. Np źle wziąłem zakręt, po którym straciłem chyba z dziesięć miejsc w peletonie. Drugi mega błąd to kilometr przejechany obok peletonu trzymając cały czas tempo 45. Wtedy zaczęły się pierwsze symptomy bomby. Jakoś wcisnąłem się na swoje miejsce w gupie, ale zaraz potem była sztajfa... którą dziabnąłem siedząc na kole typowi, który ewidentnie nie miał dziś nogi... i tak odjechał nam cały peleton, czego nie zauważyłem. Próbowaliśmy jeszcze z gościem bez nogi zespołowo dojechać do grupy, ale ta chyba zrzuciła kilka zębów niżej łańcuch... no i ledwo co do nich się przybliżaliśmy. Ośka zakończyła się moją mega bombą. Ledwo co dojechałem do domu. Oczywiście, że na nst. Ośce jestem obecny :)

~~ EuroPRO spd już zamówione, będą po weekendzie. Marzenia się spełniają.
Takie będą

TERAZ PISZCIE, ŻE BIAŁE BUTY BĘDĄ SIĘ BRUDZIĆ :D
  • Sprzęt Peugeot Carbolite 103

Młody jestem, a sami mi zniknęli na podjeździe, takiej małej hopce nawet nie wiem kiedy :D.
Ośka Warszawa to ekipa kolarska, która organizuje otwarte treningi we wtorek na przystanku Rosochata w Wilanowie/Powsinie.

I możliwe, że ich widziałeś, bo mają trasę na Górę, tyle że około 30-40 osób jedzie :) Poczułem się jak na Tour de France jakimś.
bestiaheniu
- 22:11 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj
A co to jest ta cała ośka? Białe buty to do I Komunii dka dziewczynek, a nie dla bestii na rower!
kiedyś jechałem do Góry Kalwarii i taka grupka PRO z 10 rowerów minęła mnie jak pociąg. Ani nie wiedziałem kiedy się za mną znaleźli, ani kiedy mi z oczu zniknęli. Straciłem wówczas wszelkie złudzenia. Ty jesteś młody i mocny, trzymaj się!
yurek55
- 06:32 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj
Eee tam...na kolarce nic się nie brudzi, to nie mtb! Nawet wypada na biało. Spoko buciki...
Tomq74
- 02:20 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa omyod