Pimp my Peżotello | bestiaheniu.bikestats.pl

Poniedziałek, 21 października 2013 Kategoria Łańcuch, Wycieczki krajobrazowe < 20kmph

Pimp my Peżotello

Każdy szanujący się kolarz wie, że kolor biały jest jedynym słusznym kolorem na szosę.
Ostatnio pękła mi linka od tylnej przerzutki, więc zakładając nową zmieniłem stary, 30-sto letni pancerz. Oczywiście na biały.
Niby ładnie, prawidłowo, ale coś tu nie pasowało. Linkę zakończyłem starą, ośniedziałą końcówką. Co robi bestiaheniu?

$$$

EDIT: Dojechana nocna przejażdżka z mamą. Średnią mieliśmy nieziemską, na oko 9-10 km/h

Co do łańcucha to przyznam Ci racje, na focie jest zasyfiony, ale został wyczyszczony tego samego dnia. Dziwię się dlaczego przyczepiłeś się do kółek, skoro cały wózek jest trzydziestoletnim syfem ;)
bestiaheniu
- 18:01 czwartek, 7 listopada 2013 | linkuj
Pancerz jak na razie sterylnie czysty. Jak się ubrudzi to potraktuję go domestosem, albo podpałką do grilla. Myślę, że rozpuszczalnik typu aceton, czy benzyna ekstrakcyjna zniszczy plastik, a domestos potrafi nawet zmyć lampkę wina ze ściany, więc będzie w sam raz :D.
- 21:35 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj
Miałem kiedyś białe pancerze ale zajebiście się brudziły na czarno właśnie w tym miejscu co na fotce. Teraz testuję inne kolory...
Tomq74
- 19:25 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tkows