Trening techniki po warszawsku | bestiaheniu.bikestats.pl

Środa, 23 października 2013 Kategoria >24kmph, Dystansówki > 50 km, Łańcuch

Trening techniki po warszawsku

Z chłopakami daliśmy wczoraj czadu, więc musiałem kilka godzin poczekać z rana, aż krew mi się do końca oczyści. Hehe, nie, nie EPO.
Jakoś tak ostatnio mam, że wolę śmigać po śródmieściu, niż wyjeżdżać w jakieś trasy po okolicznych wsiach. W mieście jest ciekawie, ciągle coś się dzieje, dużo ludzi, no i słynne Passo di Agricola. Fajnie jest.

~~~
Z tymi SPD noga rośnie mi do jakichś nieziemskich rozmiarów. Powoli przestaję się mieścić w długie kolarki.

Nie miałem wolnej ręki, żeby strzelić jakieś foto, więc wrzucam Mont Ventoux - Górę Wiatrów.

©STEPHANE MANTEY / AFP
Ładnie.

Jazda po Śródmieściu jest bardziej męcząca niż te 20km poza miastem.
Coś natomiast czuję, że z tym jeżdżeniem po Śródmieściu to jest jak z lataniem przez przedwojennych pilotów koniecznie pod warszawskimi mostami przez Wisłę ;-)
oelka
- 10:00 czwartek, 24 października 2013 | linkuj
Wolisz po Śródmieściu jeździć, bo na każdych światłach się zatrzymujesz i odpoczywasz, tak? Jakby Ci przyszło bez stawania przejechać z 20 kilometrów, to by się dopiero okazało, jaki jesteś kozak:)
yurek55
- 09:16 czwartek, 24 października 2013 | linkuj
A tam zjazd. Zawsze finisz jest na samym szczycie ;)
bestiaheniu
- 23:48 środa, 23 października 2013 | linkuj
Ehhh piękny wyryp....a i zjazd pewnie zajebisty...
Tomq74
- 17:14 środa, 23 października 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hnawy