Rower z duszą | bestiaheniu.bikestats.pl

Piątek, 10 stycznia 2014 Kategoria >24kmph, Krótkie < 15 km, Łańcuch

Rower z duszą

Ostatnio jak przeszukiwałem internety, gdzie upatrzone Bianchi via Nirone jest dostępne, przejrzałem również oferty innych fur.
No i trochę się zdziwiłem. Taki Cube, czy Specialized jest też całkiem wporzo rowerem.
Przerzutka Tylna Shimano Sora
Przerzutka Przednia Shimano Sora
Manetki Shimano Sora STI 9 Speed
Korba Shimano Sora Compact 50/34
Hamulce Shimano Sora

Bardzo podobnie jest przy Cube, chociaż ten mi się mniej podoba z wyglądu ramy. Wolę tę krzywą jak u Speca. Koła za to ma fajniejsze:

Bianchi za to jest na grupie Campagnolo Veloce. Jak się ma Shimano do Campagnolo, to wiadomo, nie ma porównania. No i te piękne koła....

Flaga Włoch na obręczy oraz napisy po włosku przebijają amerykańskiego speca, czy niemieckiego Cube. No i w końcu będę śmigał na Campie, a nie jakimś Mashino.

No i na koniec WOOOW:

---- Co do wycieczki, to w planach miałem 30 minut i dwie rundy w stronę Wesołej. W 3/4 pierwszej rundy zwiało mnie z ulicy. Nie, że prawie, czy niemalże. Zwiało mnie autentycznie i wylądowałem w piachu na poboczu. Doszedłem do wniosku, że pierdzielę taką zabawę i wróciłem do domu. Stąd zawrotne 7km dystansu.

Beny79: PIONA!
bestiaheniu
- 01:36 czwartek, 30 stycznia 2014 | linkuj
I dla mnie Bianchi wygrywa bezsprzecznie.
Beny79
- 08:58 środa, 29 stycznia 2014 | linkuj
Kolarką po kałużach błotnych raczej nikt celowo nie jeździ, i gdy jest czysta to wygląda pięknie. Góral natomiast, pięknie wygląda, gdy jest w błocie upaprany, do tego jest stworzony:)
- 08:57 środa, 29 stycznia 2014 | linkuj
Jak ktoś przywiązuję za dużą dbałość do wyglądu i czystości roweru to później jak wybiera się na swój pierwszy maraton to jest przekleństwem na trasie dla innych bo się zatrzymuje przed każą napotkaną kałużą. :/
Oczywiście dbałość o sprzęt, wygląd i czystość to nic złego, ale bez przesady.
birdas
- 07:37 wtorek, 21 stycznia 2014 | linkuj
Bianchi - włoszczyzna jest najfajniejsza, na czym polega "drogość" serwisowania tego roweru nie bardzo rozumiem... a co do wyglądu... no cóż jak spędza się na rowerze kilka godzin to chyba lepiej żeby fajnie wyglądał, a nie tylko się turlał.
z3waza
- 20:14 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj
bianka za droga w serwisowaniu... a czemuż to ja się pytam? - brednie. Pytanie czy warto wydawać na bianke (z tego co się orientuje na sorze kosztuje ok 6000 )
Za 3000-3500 można założyć nowy rower na campie veloce o wadze 8-9 kg a ten specjal ze pedałkami waży ok 10,5 - 11... fakt na napisach się nie bryka ale nie widzę przeszkód aby rower jeździł b.dobrze i również b.dobrze wyglądał :) pozdro 4 all
cmabarowa
- 00:46 wtorek, 14 stycznia 2014 | linkuj
A ja się nie znam, to się wypowiem. Jest mi wszystko jedno
yurek55
- 22:48 poniedziałek, 13 stycznia 2014 | linkuj
Bianchi za drogie w serwisowaniu a jeździ tak samo jak dwa pozostałe. Ja biorę SPECA
Tomq74
- 22:42 poniedziałek, 13 stycznia 2014 | linkuj
A co jeśli rower spełnia obie te funkcje? :)
Wpis miał na celu zestawienie szos z średnio-niskiej półki, wg mnie wygrywa Bianchi.
bestiaheniu
- 22:27 poniedziałek, 13 stycznia 2014 | linkuj
Mnie też nie kręcą. Dla mnie rower ma jeździć, a nie pięknie wyglądać, mieć napisy na kołach czy innych komponentach.
birdas
- 11:29 poniedziałek, 13 stycznia 2014 | linkuj
No w piątek dmuchało konkretnie, nawet nie próbowałem siadać na rower. A rowerki są piękne. Wszystkie. Absolutnie! Ale mnie nie kręcą
yurek55
- 20:46 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iestb