Hipsterem być | bestiaheniu.bikestats.pl

Czwartek, 6 czerwca 2013 Kategoria >24kmph

Hipsterem być

Miałem dłuższą przerwę od treningów. Związane to było z kontuzją kolana i zbliżającą się sesją. Na szczęście dzisiaj od 17 już wolne. Wyszedłem sobie na bajabongo by nie męczyć kolana (co oczywiście się nie udało, ale o tym później). Pojechałem stałą traską przez Nowy Świat. Tam oczywiście zagłębie hipsterstwa. Jeden nawet chciał się ze mną ścigać! To tak jak ja bym próbował łapać na koło po Grochowskiej Kwiatkowskiego, albo Majkę. Idiotyzm. To mnie natchnęło i stworzyłem kilka memów.

Nie wiem skąd ta moda na wykręcanie sobie przerzutek, ale strasznie ci hipsterzy zaczęli się panoszyć. Drugi (z lemondkami na jakiejś przedpotopowej kozie) chciał się ścigać jak jechałem sobie grupką z jakimiś typami na MTB. Ostre na welodromy!

Po rundzie pojechałem na Powsin i tam pościgaliśmy się trochę z jakąś nieznaną mi grupką kolarzy. A miało być tylko rozkręcenie zbitego kolana.

Chciało się jeździć, bo w końcu jest motywacja.